diumenge, de maig 08, 2016

EL CAS D'UN LLOGARET ATURAT EN EL TEMPS.

8/5/2016:

Durant els dies foscos,del meu primer gran sotrac vital,aquest llogaret va actua com un bàlsam per el meu enteniment desconcertat i adolorit. Mi va portar una dona anònima,que en aquelles circunstancies compartiem angoixa. "Tanca els ulls,deixat anar,i escolta la veu de Deu",vaig seura,vaig tencar els ulls i vaig escoltar...el silenci de la mort,però el lloc en va atrapar i encisar,fins el punt que segueix sen el meu "raco de pensar", i crec que pot ser una bona troballa per els barcelonins amb esperit de "hooligan" ciutada.

Iª pst.; No cal dir que hi ha una església oi?,millor dit una esglésiola...
IIª pst.;A quatre passes hi viu el dolor i la joia...
IIIªpst.;Sensa buscar massa hi trobareu una pedra paleocristiana,gravada amb un peix...
IVªpst.;Hi podeu arribar,comodament en transport pùblic...

De quin racò barceloni parlem?       SIIII¡¡¡..S.GENIS, certament i trobareu,el únic cementeri parroquial,que resta a Barcelona.
 

5 Comments:

Blogger Carme Rosanas said...

El primer que m'ha vingut al cap és Sant Pau del Camp. No sé si es pot considerar una esglesiola, però molt gran no és tot i que era un monestir.

Provo sort!

de maig 08, 2016 6:04 p. m.  
Blogger Oliva said...

San Pau del Camp?....no,es un lloc com mès rural.

de maig 09, 2016 12:56 p. m.  
Blogger ninona said...

La primera pista elimina les esglésies grans.
La segona pista m'ha fet pensar en una església amb cementiri annexat
La tercera pista l'he hagut de contrastar via viquipèdia.
I com si encerto, la quarta pista m'hi porta en metro ...

provaré i diré Sant Genís dels Agudells, per sobre de la Vall d'Hebron


per cert, molt xulos els enigmes.

de maig 09, 2016 2:48 p. m.  
Blogger Montse said...

Sóc inútil total (ja ho saps!) però m'encanta llegir els teus enigmes.

També saps que molt poques vegades deixo comentaris.

però m'agrada visitar-te.

Com la Carme, la primera que m'ha vingut al cap, ha estat Sant Pau del Camp, però no es corresponia amb la foto...haurà encertat, la ninona?

de maig 09, 2016 3:45 p. m.  
Blogger Olga Xirinacs said...

Siguin bons tots els llocs oer la pau de l'olivera.

de maig 11, 2016 12:30 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home